2011. február 15.

Leléptek Czerny-ék

Bár már régóta nem vagyok fürstenfeldi hallgató (sőt, már hallgató sem), és mostanában nem is jártam Fürstenfeldben, ettől függetlenül időnként végig szoktam járni pár ottani honlapot. Ezek egyike a Fürstenbräu honlapja, amelyen látottak alapján ki kell jelentenem: az egyik szemem sír... és a másik is. Egy ideje már kiadták másnak az étterem vezetését Czerny-ék, de a sörfőzde rész még hozzájuk tartozott. Ma azonban amikor a honlapon láttam, körbekattintgattam és észrevettem, hogy ezt a részt is eladták, így most már egyáltalán nincs közük a FürstenBräuhoz. Ezt mindenképp sajnálattal olvastam, mert számos kellemes estét töltöttem el ott még akkor, amikor ők irányították az éttermet is. De hát az a korszak elmúlt az én életemben is, és ahogy látom az FB-korszak az ő életükben is lezárult. Arra azért kíváncsi lennék, hogy mi az új vállalkozás, amibe kezdtek az étterem helyett, mert nem gondolnám, hogy semmittevéssel telnek a napjaik.