2010. december 31.

Ez volt 2010: Év sorozata

Ezúttal ne csapjon be senkit az év, nem a 2010-es újoncok legjobbját takarja a bejegyzés, hanem azt a sorozatot, amit az idei évben a legjobbnak tartottam. Azért némi korlátozást alkalmazva olyan sorozatot választottam, amely ugyan 2008-ban debütált a briteknél, de én csak idén ismerkedtem meg vele. A Merlin című sorozat pedig mondhatjuk úgy, hogy jött, látott és győzött. Azóta már láttam az első, a második és a harmadik évadot eredeti nyelven, az első évadot követtem magyarul az RTL Klubon, illetve németül is az elsőt, valamint most a másodikat is. Ha normális kiadványt hoztak volna össze itthon, akkor a DVD rendelésen sem haboztam volna, így azonban könnyen megeshet, hogy külföldről lesz beszerezve - ott legalább az angol hang mellé angol feliratot is kapok.