2010. október 19.

Második nap

Nem, ígérem minden napról nem fogok külön blogbejegyzést csinálni, főleg nem ilyen számozott címmel. Ma szerencsémre nem kellett excel táblázatban nagyon dolgoznom, így mondhatni villámgyors volt a gépem, vagy az én első napos lendületem hagyott alább és ezért tűnt kevésbé lassúnak a gép. Tegnap rendszergazda perceimben - ami valahol ott az ebédidő környékén található - frissítettem a Windows-t azzal, amivel az jónak látta, ma pedig ugyanezen akció keretében a Firefox frissítése került sorra. Arra viszont még nem sikerült rájönnöm, hogy a Neptun Admin 1000 éves verziója miért érzi minden indítás után úgy, hogy frissítenie kell magát, amikor a rendszerleállítás előtt már megtette. Azok a fájlok hova tűnhetnek és honnan kerülnek elő a régik? Ez még egy megoldásra váró X-akta. Már keresem a kapcsolatot Scully-ékkal a gyors megoldás érdekében.

Már egyébként akár távmunkára is átjelentkezhetnék, mert ma sikeresen felraktam itthonra is a Neptunt, és gond nélkül be is enged. (Félreértések elkerülése végett nem a webes hallgatói, esetleg webes oktatói, amiről szó van, hanem a külön programként futó kari adminisztrációsról) Ráadásul találtam néhány leírást is hozzá a neten, azokat is leszedtem, bár eddig mindent megtaláltam benne. Persze lehet, hogy a sulim is rendelkezésemre bocsátotta volna ezeket a dokumentumokat, ha kérem, de nem is gondoltam, hogy van, csak véletlen leltem rá ezekre máshol. No meg eddig mivel nem akadtam el, így feleslegesnek tartottam a használati utasítás olvasgatását. (Van egyáltalán olyan, aki egy 150+ oldalas leírással kezdené, és nem várná meg, míg valahol elakad?) Most mindenesetre van hozzá 150 Mb dokumentációm :-)

Ma megszereztem az első OMV matricámat is. Ezeket most kezdték el osztani, minden 2500 Ft vásárlás felett adnak egyet. Ma hazafele bevásároltam Red Bullból náluk, mert 2+1 kiszerelésben akciós és dupla SuperShop pont jár ráadásként érte. Egészen február 28-ig lehet gyűjteni a pontokat, és például 20 matricáért és 4999 Ft-ért megvehető egy American Tourister nagy hátizsák. A képen látható bőrönd szettért viszont már 30 pont és 19999 Ft kell. Az eredeti árakat nem ismerem, de a promóciós hírlevél szerint akár 70%-ot is meg lehet most a pontgyűjtögetéssel spórolni. De az is igaz, hogy engem - mint írtam - elsősorban az akciós Red Bull és nem az akciós American Tourister kollekció ösztönzött vásárlásra.