2010. október 16.

Albérletkeresőben

A vidéki munka legnagyobb hátránya minden esetben az albérletkeresés. Főleg egy olyan helyen, mint például Székesfehérvár, ahol az őszi szemeszter kezdetével érkező hallgatók sorban lefoglalják a jó albérleteket, a később érkezők dolgát jól megnehezítve ezzel. Voltunk már párat megnézni, és rengeteget zártunk ki már az alapján, amit a neten látni belőle. Körüzenetet küldtem a székesfehérvári ismerőseimnek is, hátha tudnak valamit, hallanak olyanról, amit én nem találtam meg, esetleg ismerettségi körükben adódik kiadó ingatlan. Emellett a közösségi oldalakon is próbálkoztam, köszönet azoknak, akik továbbküldték az üzenetem (Twitteren eddig @alimarton, @vonzovera, @lunanyuszi, @_VVega_, @tusortamas, @gergelyszabo, @yappdress, illetve ha valakit kihagytam volna - bocs! -, akkor nekik is).