2010. szeptember 29.

Narancsvidék: Itt a vége

A mai nappal (illetve akik a reggeli ismétléseket nézik, azok számára csak holnap) elérkezett a Viasat3 a negyedik évad, és egyben a sorozat utolsó részéhez. A remek első évad után két évadnyi gyengélkedés következett a sorozat életében, de a negyedikre ismét összeszedték magukat, és méltó lezárása lehetett a történetnek. Természetesen számos klisé nem maradhatott ki a záró epizódból, melyeket az amerikai filmekből már oly jól ismerhetünk és megszokhattunk, de mivel talán vannak, akik még nem látták az utolsó részt, így konkrétumot nem írok, és képként is olyant választottam, ami bár a sorozatzáró részből van, mégsem spoileres. 

Bár - mint írtam - voltak gyenge pontjai a négy évnyi sztorinak, a Narancsvidék mégis különleges emlékű sorozat lesz számomra mindig, ugyanis ez volt az a sorozat, amikor komolyabban is elkezdtem érdeklődni a sorozatok iránt. Rendszeresen látogattam a hazai rajongói oldalt, a The O.C. HUNGARY-t (haha, kreatív névválasztás :)) is, még a fórumba is előfordult, hogy írogattam, bár kezdő sorozatrajongóként inkább csendes megfigyelő voltam. Elvileg már akkor is TyBoR név alatt írtam, szóval talán valaki még emlékezhet is rám, aki szintén járt arra.

Emlékeztetőül tehát: az utolsó rész ma 18:05-kor lesz látható, illetve az ismétlés holnap délelőtt 9:00-tól kerül műsorra a Viasat3-on. Most már csak egy dologban kell reménykednünk - bár nem gondolnám, hogy jók rá az esélyeink, de ezt majd ezügyben járatosabbak elmondják -, hogy megjelenjen a 4. évad is itthon DVD-n. Az első 3 már megvan, jól jönne hozzá az utolsó évad is, hogy teljes lehessen végre a gyűjtemény. Szóval, kedves kiadó! Szánj meg bennünket, hűséges OC rajongókat, akik ráadásul hajlandóak félretett pénzüket legálisan, itthon vásárolt DVD-re elkölteni, és jelentesd meg gyorsan (de legalábbis előbb-utóbb, mindazonáltal belátható időn belül) a sorozatot. Köszönöm előre is. :)