2010. szeptember 4.

Merlin kalandjai az RTL Klubon

Valamiért az RTL tulajdonosai már Németországban sem tartották elegendőnek az eredeti Merlin cím megtartását, és hozzátoldották, hogy "Die neuen Abenteuer". (Kétségtelen, volt 1979-ben egy Merlin, amit a ZDF vetített, de nem hinném, hogy bárki összetévesztette volna azonos cím esetén) Itthon "Merlin kalandjai" cím alatt vetíti az RTL Klub a sorozatot, melyből már két évad elkészült, de nem álltak meg, lesz harmadik is. Én először a német RTL-en láttam a sorozatot, amikor teljesen véletlenül sikerült pont akkor odakapcsolnom, amikor az első rész kezdődött. Nekem bejött, később is rendre megnéztem - immár tudatosan - a részeket, és amikor időm engedi, akkor valószínűleg a hazai vetítést is követni fogom. Kedvcsinálóként az előző bejegyzésben a sorozat főcímét már beillesztettem.

Ja igen, szombatonként lesz a sorozat, és 16:40-kor kezdődik, azt pedig már írtam is, hogy az RTL Klub adja. Aki pedig már úgyis leült a TV elé, megnézheti a Glee soron következő részét utána, melynek duplarészes hazai premierje a múlthéten volt itthon. Nekem bevallom, az a sorozat sokkalta kevésbé jött be.