2010. április 15.

M6: Kipróbálva

No, végre a teljes új szakaszt kipróbáltam a nemrég átadott M6-os autópályán. Még a megnyitás utáni hétvégén voltam Pécsen, tegnap pedig Budapesten. A Pécs felé tartó szakaszon nem teljesen értettem minden esetben a 110-es táblák kihelyezését, főleg ilyen gyakorisággal. Ennyire azért nem veszélyes az a szakasz, főleg nem szárazon. Az M6-M60 keresztezését is elég furcsán oldották meg, de ezt leszámítva minden rendben van vele. 

Bár az igazi siker az lesz, ha pár hónap múlva nem azt látjuk, hogy már foltozgatják az aszfaltot, amely most egyébként szép sima. Az alagút is szerintem rendben van, szerintem nélküle sem lett volna feltétlen sokkal jobb/olcsóbb. Megjegyzem egy kicsit még mindig hihetetlen, hogy végre elkészült. De elkészült! :-) Mondjuk igazi akkor lesz a pálya "sikere", ha a régió ki tudja majd használni az ebből fakadó előnyöket. Pécs bár valamivel messzebb van Szekszárdtól így, de emlékeim szerint kb. 50 percet mértünk, és Budapest is további fél órával közelebb került így.