2009. július 20.

Vélemény: Tel-Food

Még korábban említettem - inkább nem linkelném be, hogy mikor -, hogy pár gondolatot, véleményt írok a Tel-Food-ról. Mivel ma nézegettem a Google Analitics statisztikáit, és láttam, hogy igen sokan kerestek erre a kifejezésre, és jutottak arra a bejegyzésemre, amikor mindezt megígértem, így itt az ideje a tettek mezejére lépnem.

Mivel már a 22. hét (2009.05.25-2009.05.31) óta rendszeresen rendelek tőlük, így kellő tapasztalatot szereztem velük kapcsolatban. Nézzük először az alap tudnivalókat. Egész nyáron féláron lehet ételt rendelni a Tel-Food-tól hétfőtől péntekig. Lehetséges akár egy napra, már másnapra rendelni. A rendeléseket előző nap 16:00 óráig lehet leadni, véleményem szerint legegyszerűbben és leginkább átláthatóan az online felületen keresztül.

Én is a netes rendelést szoktam használni, amelyet egy gyors regisztráció előz meg. Minden megrendelésről érkezik visszaigazoló e-mail is, illetve a webes felületen is visszanézhetők akár a korábbi rendelések. Minden esetben az aktuális és a következő hét étlapja érhető el. A rendelések bármikor módosíthatóak, értelemszerűen a másnapiak előző nap 16:00 óráig.

A kiszállítás 8 és 13 óra között történik, pontosabb egyeztetésre a futárral van lehetőség. Személy szerint én a futárral a 10 órai szállításban egyeztem meg, amit max +-10 perces intervallumban be is tart, de általában tényleg pontosan 10 órára érkezik.

Az ételeket visszazárható dobozban szállítják. Illetve a leveses tálon változtattak, az csak korábban volt visszazárható - szerencsére tettem el párat belőle - egy ideje már nem az, viszont a jelenlegi formájában praktikusabb. A főétel, a saláta, továbbá a desszert azonban még mindig visszazárható dobozban érkezik. Ezekben az ételek - már amelyiknél szükséges - felbontás nélkül betehetők a mikróba és megmelegíthetők.

Az étlapjukon széles a választék, hiszen minden nap háromféle leves, és számos főétel közül lehet választani. Minden nap van tészta, főzelék, szárnyas-, sertés- és marhahúsból készült étel, frissensült, illetve bundázott ínyencség. Ez utóbbiak kétféle körettel is szerepelnek a listában.

A legfőbb kérdés azonban talán, amire a legtöbben keresték a választ, hogy milyenek az ételeik? Az adag méretére nem lehet panaszom, ahogy a minőségükre sem. Igyekeztem - már csak kíváncsiságból is - változatosan rendelni, és általában nem bántam meg a választásom.

A desszertek közül például igazán jó volt a tiramisu és a somlói galuska. Ellenben a rizsfelfújt málnaöntettel nem volt több egy hideg majdnem íztelen valaminél. A levesek közül csak ajánlani tudom a trópusi gyümölcslevest, avagy a húsgaluskalevest, ellenben nekem személy szerint nem jött be a magyaros zöldbableves, melynek igazából bableves ízét sem éreztem.

Az első hetekben volt egyébként kisebb kavar a számla körül. Egész pontosan annyi, hogy bejelöltem a neten, hogy kérek, első héten jött is, de a második hétre elfelejthette a rendszer - pedig továbbra is be volt jelölve -, de miután jeleztem a cég felé a problémát, pótolták az elmaradást, így minden rendben.

Bár jeleztem azt is az ügyfélszolgálatuk felé e-mailben, hogy a visszaigazoló e-mail az egységárhoz is azt írja, hogy adag, sajnos ezt kijavítani a jelek szerint túl nagy feladat, mert még mindig az szerepel, hogy pl: Májgaluskaleves - 260 adag - 2 adag - 520 Ft. Persze tudom, ne legyek maximalista.

Jut eszembe: Egy érdekes hiba történt múlt héten hétfőn. A dobozokon lévő feliratokra a Fleckstone helyett (ők a Tel-Food) az került rányomtatásra, hogy Gastroyal, és ezek a téves feliratok lettek áthúzva filctollal, de ettől még ha nagyon akartam, akkor el tudtam olvasni, hogy mit húztak át. A kérdés tehát adott: Mi az összefüggés a Gastroyal és a Tel-Food között?

Hirtelen ezek a dolgok jutottak eszembe, de ha valaki bármi másra, mint vélemény kíváncsi, akkor bátran kérdezzen, és válaszolok. Zárásként a honlapjuk címe: www.telfood.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése