2009. június 21.

Taxi

Két év után először utaztam Taxival Fürstenfeldben. Mivel passzolnám, hogy melyik társaság volt, így az első képtalálatot mellékelem, ami a "Fürstenfeld Taxi" szóra kijött valós találatként a Google képkeresőben. Azt mindenesetre megállapíthattam, hogy a taxisok a kreszt Ausztriában is inkább ajánlásnak, mint sem kötelező érvényű szabálynak tekintik. Emellett azt is megtudtam, hogy - legalábbis a sofőrünk - 1 eurós minimális borravalóval dolgozik, mert a 7,50-es út fizetéskor - a visszajáró alapján - megdrágult és 8,50 lett. Vagyis kb. 2300 forintért vitt fel hármunkat a hegyre, mely gps szerint kb. 2 km-t jelent. Ha figyelembe veszek, hogy Ausztriában nem olyan olcsók a szolgáltatások, akkor egész reális ár volt érte.

A FürstenBräu-ban szomorúan kellett konstatálnom, hogy többen nem dolgoznak már ott a korábbi csapatból, és sajnos van olyan, aki még mindig ott van - a nevet inkább nem írnám ki :-) Frau Czerny-vel is váltottam pár szót az este folyamán, így többek között megtudtam, hogy a hétvégén egy hetes nyaralásra mennek. A hely sokat nem változott, még mindig jól főznek, és még mindig finom a "Großes Dunkles".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése