2009. június 26.

Megvan!

Ahogy azt korábban a Twitteren már elcsiripeltem, illetve Facebook-on is közzé tettem, úgy ezúttal immár itt a blogban is örömmel bejelentem: sikerült a mai államvizsgám. Köszönöm mindenkinek, aki gondolt ma rám. Ezúttal amellett, hogy jobban fel tudtam készülni a vizsgára, a tételekkel is mondhatjuk, hogy szerencsém volt, ahogy a többieknek is. Összesen nyolcan államvizsgáztunk, és egy valaki adta csak vissza a szakmódszertanos tételét, a többiek mindannyian végigcsinálták az államvizsgát. A mai nap lezajlott egyébként az első germanisztika BA államvizsga is.

Mire végeztünk a nappal, pont addigra érkezett Székesfehérvárra az eső, és egész hazafelé esett. Mint megtudtam, Szekszárdon elég nagy eső volt, némi jég is, és amikor hazaértem, akkor is volt még olyan utca a városban, amely le volt zárva. Az Időkép.hu oldalon, illetve a Teol-on, valamint ott egy kommentelő által feltöltött képekből azonban láthattam, hogy mekkora eső volt, ezek közül egyet kölcsön is vettem ide a blogba, mint illusztráció. De ezenkívül sok más helyen is problémát okozott a mai időjárás, mint ezt az Időkép Percről-percre rovatában bárki nyomon követheti.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Tibor,
    gratulálok a sikeres államvizsgájához! Ma igazán magabiztos és meggyőző volt. Sok sikert a diplomával!
    Üdv: Kovács László

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok és további szép sikereket kívánok!

    VálaszTörlés