2009. május 12.

Új bejegyzések tegnap

Ha valaki tegnap azt vette észre, hogy hirtelen egy rakat bejegyzéssel találkozott, ami korábban nem volt itt, akkor nagyot nem tévedett. Sajnos folytatódott a némileg kiszámíthatatlan frissítése a blognak, amikor csak a bejegyzésbe feljegyeztem címszavakban, hogy mit akarok majd oda, és elmentettem piszkozatnak, és tegnapra lett belőlük bejegyzés. Azonban immár tényleg igyekszem ismételten normálisan frissíteni a blogot, és mindenképp még a hónapban szeretném pótolni az elmaradásomat. Konkrétan itt arra gondolok, hogy a Logitech billentyűzettel kapcsolatos írásom féltávnál elakadt. Azóta egyébként lassan az 1 000 000. billentyűleütésem is meglesz az új billentyűzeten.

A blogolvasóktól kérdem - mind a kettőtől :) -, hogy szoktatok-e Twitterezni? Én nemrég regisztráltam magam, de egyelőre inkább csak a többiek bejegyzéseit követem nyomon, és igyekszem egyfelől kitalálni, hogy érdekel-e annyira a dolog, hogy aktívabban elkezdjem használni vagy sem. Másfelől, hogy egyáltalán miről lenne értelme akkor bejegyzéseket írni, ha elkezdek mikroblogolni. Az eredeti kérdésre visszatérve: Aki regisztrált és irogat is vmit Twitteren, bátran írja be megjegyzésbe a címét, és akkor felvenném a követettek közé.

Ha mát ennyire belemélyedtem a Twitteres dologba, akkor ajánlom mindenki figyelmébe HH-t, akit egyfelől érdemes követni szerintem, másfelől ugye Nagy Twitter Verseny, és cél a 2009 követő. (HH most épp 1082-nél tart)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése