2009. március 19.

Logitech MX5500 Revolution - 2. rész

Az elem feltöltött, azóta pedig már teljesen bele is szerettem a billentyűzetbe. Bár még korai lenne végső ítéletet hozni, de most úgy érzem, hogy nem volt felesleges pénzkidobás az a 30000 Ft, amit elköltöttem erre a billentyűzet - egér kombóra. Nézzük tehát, hogy ilyen rövid idő után milyen tapasztalataim születtek a termékkel kapcsolatban. Emlékeztetőül leírom, hogy a csomag egy LCD kijelzős multimédiás billentyűzetet, illetve a csúcstechnológiás MX Revolution lézeregeret tartalmazta.

Nézzük talán először a billentyűzetet, annak is az LCD kijelzőjét. A legnagyobb bánatom ezzel kapcsolatban, hogy az a gyártó, aki képes lézeregereket, meg hasonló jó dolgokat készíteni, az miért nem jött még rá arra, hogy egy háttérvilágítás jól jönne az LCD kijelzőnek, hogy ne csak nappal lássam, amit kiír. Két mód közül választhatunk: sötét alapon világos karakterek, avagy világos alapon sötét karakterek jelenjenek meg. Előbbi jobban illik az arculatba, és sötétben úgysem látszik egyik sem, így én emellett döntöttem.

A kijelző az alábbi funkciók betöltésére képes: pontos dátum és idő kijelzése, multimédiás információk megjelenítése, hőmérséklet kijelzés, kedvenc gombok funkcióinak listája, leütésszámláló, beérkező levelekről értesítés. Sajnos ez utóbbi az Outlokkal kompatibilis csak, én pedig másik szoftvert használok levelezésre, így ezt kipróbálni nem tudtam. Ha elindítjuk a Winampot, vagy a Media Playert, akkor automatikusan átvált a média információkra, ahol megjeleníti a szám címét, előadóját, illetve annak hosszát. Egyes tesztekben azt olvastam, hogy ez az információ fix, így a vége lemarad, de nálam ez folyamatosan változott, hogy a hosszabb számok címeit is lássam.

Ennek persze lehet akár az is az oka, hogy a csomaghoz kapott szoftver helyett a honlapról töltöttem le a legújabbat, a SetPoint 4.72-t, valamint telepítettem mellé az uberOptions v4.60.8-t. Az elsők között próbáltam ki, hogy mennyire is jó vételt biztosít a Bluetooth technológia, amire nem lehet panasz, ugyanis az egész lakásból vette a jelet gond nélkül. Az más kérdés, hogy gyakorlati haszna ennek abban az értelemben nincs, hogy feltehetően nem a másik szobából fogom megírni a következő blogbejegyzést. Mára ugyanis röviden ennyit, de holnap még írok mindenképp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése