2009. március 17.

Logitech Cordless Desktop MX 5500 Revolution

Régóta terveztem, hogy lecseréljem a billentyűzetemet is vezeték nélkülire, mint ahogy az egérrel ezt már korábban megtettem. Emellett azt is tudtam, hogy ha már egyszer így teszek, akkor lehetőleg valami minőségi termékre adjam ki a pénzem, hiszen a billentyűzet azon szerencsés számítástechnikai eszközök közé tartozik, mely nem avul már a vásárlás másnapján el, azaz hosszútávú "befektetésnek" is tekinthető.

Ha billentyűzet/egér és minőség, akkor számomra elsősorban a Logitech az, ami eszembe jut. Ennek megfelelően az ő termékeik közül válogattam, és esett a választásom végül az Logitech Cordless Desktop MX 5500 Revolution-re. A legkedvezőbb árat az iPon Computer Kft. árlistáján találtam, náluk már 31982 Ft-ért (bruttó) hozzá lehetett jutni a kiszemelt termékhez. Gyorsan meg is rendeltem, a holnapi nap folyamán szállítja ki a DHL futárszolgálat. Amint megérkezett, természetesen írok majd róla itt a blogban is részletesebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése