2009. január 14.

KJF: Államvizsga időpontok

Hogy biztosan mindenkihez odaérjen az információ, így itt (is) közhírré teszem, hogy a német államvizsga 2009. január 26-án lesz. Elvileg a tanszék minden érintettet fel is hív(ott a mai nap folyamán) ezügyben. Emellett megkaptam a kommunikáció tanszék levelét is, mely szerint 28-án kell mennem. Vagyis ha időben végzünk, akkor még beugorhatok Kovács tanárúr mellé meglepetésvendégként az online chatre :) Sőt Fürstenfeld miatt akár még Jankó Judit mellé is beférnék arra a napra :) De - mint már írtam - pontos időpontok ezzel kapcsolatban holnaptól itt a TyBlogon.

Szintén a mai nap megtudtam, hogy négyes lett a német szakdolgozatom. Az értékelést még nem kaptam meg, szintén telefonos tájékoztatás volt - külön köszönet érte! Sajnos azt elfelejtettem megkérdezni, hogy ki lett az opponensem, de csak emiatt már nem fogom külön megkeresni a tanszéket. Ez mindenesetre pozitív meglepetés volt, mert nem bíztam ilyen jó eredményben.

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok TyBor a jó jegyhez!

    VálaszTörlés
  2. Szia! 28-án záróvizsgázom én is Komm-ból TV szakirányon. Nem tudnál esetleg segíteni kidolgozott tételsort szerezni, mert akikkel együtt jártam TV-re, vagy végeztek már, vagy külföldön vannak. SOS-ben kéne a segítség, mert ugyan van anyagom, de hiányosnak érzem és úgy szeretnék oda menni, hogy egyáltalán nem akarok izgulni...:-)
    alphadogg@freemail.hu Köszi...

    VálaszTörlés
  3. Hello!

    Én nem TV szakirányon megyek majd vizsgázni, és nem is tudok így hirtelen olyant, aki abból menne, így ahhoz biztosan nem tudok anyagot küldeni. Tömegkomm. tételek meg voltaképp az azonos nevű tárgy anyagaira épülnek, ott szerintem nem igazán lehet gond a tételekkel.

    Üdv,
    TyBoR

    VálaszTörlés