2008. augusztus 2.

Kreatív blogger lettem

Nagy meglepetés ért a héten. Köszönöm Exitnek a megtisztelő díjat, illetve a hozzá kapcsolódó indoklást. Mostantól én is "Kreatív Blogger" lettem. A szabályoknak megfelelően öt blogger számára kell tovább adni a díjat. Sajnos mivel volt olyan jelöltem, ahol megelőztek egy kicsivel, így az én listám (is) valamivel rövidebb. A sorrend szigorúan ABC sorrendet tükröz, hiszen minden blogot/bloggert más és más miatt tartottam érdemesnek erre a díjra, így ha ezt toplistának vennénk, akkor kicsit olyan érzést keltene, mintha az almát a körtével versenyeztetném. Ugye, hogy értelmetlen lenne? Lássuk hát a blogokat:
  • Fotóblog: Talán a kreativitás leginkább egy fotóblogban tűnik ki leginkább, mint például ebben a blogban is.
  • Joey News: Úgy gondolom, hogy a sorozatok rajongóinak kihagyhatatlan blog, eredetileg a Supernaturalos bejegyzései kapcsán találtam rá.
  • Kritikus: Hasznos SEO tanácsok, illetve akár saját honlapunkról is kérhetünk kritikát. Az írások pedig tanulságosak a honlapot szerkesztők számára. Érdemes megfogadni.

1 megjegyzés: