2008. február 3.

Kollégiumi gyűlés után

Ma megtartottuk az első kollégiumi gyűlést. Mivel nehéz lenne rá azt mondani, hogy a fürstenfeldi félév legizgalmasabb eseményeinek egyike, így talán nem is szánnék rá több időt. Az ilyenkor szükséges dolgokat megbeszéltük.

Tegnap este és ma este is a FürstenBräu-ban vacsoráztam. Tegnap este a szomszéd asztalnál ült egy - mint a beszélgetésünkből kiderült - fürstenfeldi tanár házaspár. Korábban többször is jártak már Magyarországon. Valamint az is kiderült, hogy valamennyire ismerik Melitta Beckert, és hogy minden nap elmennek a Schillerschule előtt. Emellett Nataschával megtárgyaltuk, hogy szerinte a magyar, szerintem a német nyelv a nehezebb. Végül kiegyeztünk egy döntetlenben.

A szerkesztőségbe eljutott információk alapján, a FürstenBräu vezetősége elégedett az első vasárnapi nyitvatartás eredményével. Az esti forgalmat elnézve is meg kell állapítani, hogy nem lehet alapvetően panaszra okuk.

Korábban írtam, hogy frissül a Deezer-es lista is a blogban. Nos, ez valóban hamarosan megtörténik, mivel immár javították a főbb hibáit. A frissített - végleges - lista hamarosan publikálásra kerül itt is.

1 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy kicsit elkiabáltam, amikor azt mondtam, hogy minden rendben a Deezer-rel. Sajnos ugyanis a playlist-et nem nagyon akarja összeállítani. :(

    TyBoR

    VálaszTörlés