2007. október 25.

Germanisztikás vendégek

A mai nap a germanisztikások voltak vendégségben a Kodolányi János Főiskola Fürstenfeldi Regionális Oktatási Központjában. Sajnos a tanítási gyakorlat miatt kevésbé sikerült találkoznom velük. Ellenben hazafelé jövet mikor beugrottam vásárolni, Majorosi tanárnő és Kovács tanárúr volt az első, aki(k)be botlottam. Kovács tanárúr amint láttam felvásárolta a Billa virsi készletét - csak nyugodtan, én úgysem vagyok nagy virslis...

A legnagyobb meglepetés mégis akkor ért, amikor visszaérkeztem a kollégiumba. Épp Melinda autójának tesztvezetéséből érkezett Gábor és Sepsei tanárúr. Utóbbit némileg hiányoltam, hogy nem nagyon fordult meg eddig Fürstenfeldben.

A program ezt követően a FürstenBräu-ban folytatódott, ahol heten ebédeltünk: Gábor, Melinda, Kovács tanárúr, Majorosi tanárnő, Sepsei tanárúr, a sofőr nevét nem tudom, valamint én.
Klare Hühnersuppe mit Leberspätzle
Senfrahmbraten mit Butternudeln
Gebackener Karfiol mit Sauce Tartare
Zitronen-Schokokuchen
Úgy gondolom ma is igazán jó menü volt - bár ha jobban megnézzük, akkor most az egész hetit csak dicsérni lehet(ett). Délben nem volt alkalmam (és még kedvem) a Dunkles-ra, így vacsorára is visszanéztem. Ekkor már beváltottam az eddigi koronáimat Großes Dunkles-ra. Sepsei tanárúrnak eddig nem volt szerencséje hozzá, most sem tudta kipróbálni. Ígérem, ha következő félévben lesz kint órája (avagy csak kilátogat), és én is kint leszek, akkor az első pohárra a vendégem. (Bár lehet ehhez előbb meg kell várni, hogy tart-e valamilyen órát nekem, hiszen ez esetben akár bukta is lehet a felajánlás, hiszen még megvesztegetésnek tűnhet)

Jut eszembe! Olyan TVSZ módosításra még nem gondolt a főiskola, hogy aki bármilyen mértékben hozzájárult a KJF(F) online felületének szerkesztéséhez, az a vizsgákon (de legalább a drámából és irodalom szigorlatból) legalább 2esről indul. Természetesen nekem bármilyen relatív kevés embert érintő szabályozás megteszi, csak essek bele. Amíg a szabálymódosítás elkészül és elfogadják, addig pedig marad a már megszokott út: a tanulás.

u.i.: Zsolti: Mégegyszer köszi, és nem terjeszteni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése