2007. augusztus 20.

Húsz óra várakozás: hiába

Húsz órán át várt a BT brit telefontársaság egyik ügyfele arra, hogy végre kapcsolják számára a vevőszolgálatot - hiába. A londoni The Times beszámolója szerint az 51 éves Hannah King akkor hívta fel a társaságot, amikor a wales-i Milford Havenben vásárolt új lakásába a megadott időpontban nem érkezett meg a telefonszerelő, akinek egy vonalat kellett volna installálnia.

A türelmes természetű King asszony az első napon nyolc órán át hallgatta egyvégtében a készülék által a várakozás idején sugárzott zenét. Másnap újabb nyolc órán át várt hiába a kapcsolásra, a harmadik napon már négy óra múlva feladta és mint elmondta, egyszerűen sírva fakadt. "Az istenért, ez egy ügyfélszolgálat, képesnek kellene lennie arra, hogy felvegye a kagylót" - panaszkodott King asszony a The Times hasábjain.

A telefontársaság szóvivője egy új központ beszerelésével kapcsolatos technikai problémával magyarázta a kínos esetet és bocsánatot kért mindenkitől, akinek problémát okoztak. "Megállás nélkül dolgozunk a helyzet javításán" - jelentette ki a szóvivő.

(Forrás: MTI)

1 megjegyzés:

  1. SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY: A blogszolgáltatónál végzett karbantartás miatt közel 10 perces leállás várható 2007. augusztus 21-én éjjel 1 órától: Blogger and Blog*Spot will be unavailable Monday (8/20) at 4:00PM PDT for about 10 minutes for maintenance.

    TyBoR

    VálaszTörlés