2007. július 16.

Lábadozás

A szombati napon tehát elhagytam a Veszprém Megyei Kórház "E" épületében található Általános Sebészeti osztály hatos kórtermét. Aki volt kint velem Fürstenfeldben, emlékezhet a szobaszámomra. Igen, hatos. Nem akarok misztikus párhuzamokat vonni - nem szokásom -, mindösszesen érdekesnek találtam, így gondoltam leírom.

Milyen volt a hétvége itthon? Nagyon jó. Mire megjött a kánikula, addigra szerencsére kiszabadultam a kórházból, és a klimatizált lakásban lábadozhatom. Egyedül azt sajnálom, hogy 1-1 aránnyal engedtek ki a kórházból. Azaz rendben van, hogy kivágták, amit ki kell, de a műtéti altatáskor úgy kifeszítették a bal kezem, hogy azzal most gyógytornászhoz járhatok. Egy a lapockától a felkarig ívelő ideg sérült meg, amennyire én értem a dolgot. Maradandó sérülés nem lesz belőle - az ígéretek szerint -, de 1-2 hétbe beletellik a rehabilitáció.

Ahogy jobban lettem a műtétet követően igyekeztem kideríteni a kérvényünk sorsát. Igen, az egyéni tanrendeset, mert a másik ugye létszámhiány miatt zátonyra futott sajnos. Először Kovács tanárúrnál próbálkoztam, onnan Majorosi tanárnőhöz jutottam, végül a Tanulmányi Osztály illetékes ezügyben, így nekik kell írnom. Megtettem, várom válaszukat. Valójában eleve ott kellett volna próbálkoznom, hiszen a kérvényt oda adtam be, így valahol magamnak köszönhetem a plusz köröket, de bíztam benne, hogy valaki olyan is rendelkezik információval, akivel gyakrabban váltok levelet, mint a TO.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése