2007. március 7.

Az első

A tegnapi nap megettem az idei év első fagylaltját. Annyira jó idő lett Fürstenfeldben a héten, hogy már erre is lehetőség van. Eredetileg ugyan nem volt tervben, de amikor séta közben megláttam a fagyist, majd közelebb mentem, és a fagyik elkezdtek szemezni velem, elvesztem. Túlzásba azért nem akartam esni, így egy gombóccal beértem. Fagyizás közben elgondolkodtam azon, talán ilyen korán még nem is ettem fagyit egyik évben sem.

Az első fagyi után az első óránk is megvolt a félévben, érdekérvényesítés és lobbi Dr. Sós Péter Jánossal. Papíron. Valójában PR alapjaival kezdtünk. Voltaképp lényegtelen, hiszen mindegyik tárgyat a tanárúr tartja majd, összességében is ugyanannyi óránk lesz, csak másként felosztva.

Emlékeztetőül megjegyezném, holnap, tehát március 8-án nemzetközi nőnap! Egy kis segítség olvasható a megfelelő virág kiválasztásához az Édenkert Magazin oldalán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése