2007. február 19.

Két hét itthon

Tegnap este sikeresen hazaérkeztem. Most valamiért az átlagosnál fárasztóbb volt az út, és hosszabbnak, valamint unalmasabbnak tűnt. Este a Duna TV-n volt egy film (Good bye, Lenin!), amit már egy ideje meg akartam nézni. Elvileg volt egy tanóránk, aminek része volt, nekem mégsem rémlik a film. Szóval már mindenképp megérte hazajönni. Bár egyesek divatosnak tartják leszólni a német filmeket, szerintem ez igenis egy jó film volt. Ajánlom mindenkinek, aki eddig még nem látta volna a filmet.

Az első itthoni nap legfőképp pihenéssel telt, akklimatizálódni kellett az itthoni légkörhöz. Vegyült közé némi ügyintézés a Tanulmányi Osztállyal a félév költségtérítési csekkjével kapcsolatban. Illetve megkaptuk immár két tantárgy feladatát, amit elektronikus formában kell megoldanunk. Ez a retorika és a stilisztika tárgyak. Egyik tárgy esetében máig nem értem miért apróbb konfliktusom adódott az egyik tanárral, aki előtte nem is tanított soha. Sajnos nem sikerült korrekten intéznie az ügyet. Remélem végül azért ez a negatív kezdet nem lesz hatással az év végi eredményre. (Hisz az nem lenne etikus, így nem is feltételezem.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése