2007. február 17.

Hazaút

Úgy adódott, hogy mivel nincs óránk a következő két hétben sem, így holnap hazautazom egy kicsit. Nem gondoltam, hogy ilyen hamar, és egyből ennyi időre, de ha így alakult, akkor ki kell használni a lehetőséget.

Miután este 8 után (ezekben a percekben) jutott egyesek eszébe, hogy megint edzenek, így immár Gulyás tanárúrnak, mint a kollégium vezetőjének írtam meg problémámat, illetve kérdésemet.
Azt szeretném kérdezni, hogy a házirend szerint lehetséges-e, hogy az emeleti folyosón edzőterem legyen, melyhez a nyitott ajtajú szobából ordít a zene. Amennyiben lehetséges, akkor lehet-e olyan módosítást kérvényezni, hogy ne lehessen ezentúl?
Bízom a KJFF pozitív válaszában, és a jelenlegi helyzet mielőbbi felszámolásában. Ez így ugyanis kezd elviselhetetlenné és egyben tarthatatlanná válni.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Tybor,
    tetszik a blogja, gratulálok hozzá. Nem tudja véletlenül miért nem a pincében edzenek? Szerintem az a helye mindennek, ami hangos és büdös.:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tybor,
    tetszik a blogja, gratulálok hozzá. Nem tudja véletlenül miért nem a pincében edzenek? Szerintem az a helye mindennek, ami hangos és büdös.:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az elismerést.
    A kérdést - miért nem a pincében edzenek - próbáltam Gulyás tanárúrnál felvetni, azonban elbeszéltünk egymás mellett, de amint visszamentem Fürstenfeldbe felvetem újra pontosabban a kérdést nála, ha még mindig a folyosón edzenének.

    VálaszTörlés